هفته دوم رقابت‌های لوشامپیونه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ پیگیری شد.

برس یک - رن یک

گل‌های این بازی را گویراسی برای تیم رن در دقیقه ۸۴ و لودواردو در دقیقه ۹۱ برای تیم برس به ثمر رساندند. تیم‌های برس و رن با این تساوی ۲ امتیازی شدند و در رتبه‌های نهم و دهم جدول قرار گرفتند.

کلرمون ۲ - تروا صفر

گل‌های تیم کلرمون را در این بازی بایو در دقایق ۵۳ و ۶۵ به ثمر رساندند. تیم کلرمون با پیروزی در این بازی ۶ امتیازی شد و در کنار صدرنشینان ۶ امتیازی این لیگ قرار گرفت. تیم تروا هم بدون امتیاز در انتهای جدول لوشامپیونه قرار دارد.

نانت ۲ - متز صفر

گل‌های این بازی را مونایی و بلاس در دقایق ۱۲ و ۴۹ برای تیم نانت به ثمر رساندند. تیم نانت با پیروزی در این بازی با ۴ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت. تیم متز با یک امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفت.

رنس ۳ - مون پلیه ۳

گل‌های این بازی را کوزا، دلورت و لابرد در دقایق ۶، ۳۹ و ۴۳ برای تیم مون پلیه و کاساما ۲ بار و کبال در دقایق ۷، ۲۶ و ۸۳ برای تیم رنس به ثمر رساندند.

تیم‌های فوتبال رنس و مون پلیه با تساوی در این بازی به ترتیب با ۲ و یک امتیاز در رتبه‌های هشتم و سیزدهم جدول قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار