سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از اجرای طرح ساماندهی بازار بزرگ تاریخی اصفهان با همکاری شهرداری منطقه سه، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی کامیابی سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان  با اشاره به اجرای طرح ساماندهی بازار بزرگ تاریخی اصفهان با همکاری شهرداری منطقه ۳ این شهر و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، گفت: طرح بزرگ ساماندهی بازار تاریخی اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری منطقه سه شهر اصفهان و با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان آغاز شد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که طرح ساماندهی شبکه بازار‌های اصفهان از سال گذشته آغاز شده بود و در ادامه این عملیات، طرح اجرای طرح ساماندهی بازار تاریخی اصفهان نیز حدفاصل میدان امام علی (ع) تا میدان امام (ره) و بازار رنگرز‌ها آغاز شد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بیان کرد: با توجه به اهمیت اماکن تاریخی و بنا‌های تاریخی در این قسمت از بافت شهر، هر ساله این اداره کل با همکاری شهرداری مرکزی و شهرداری منطقه سه شهر اصفهان برنامه‌های عمرانی متعددی در این راستا و در قالب عملیات‌های مشترک مرمتی اجرا کرده است.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.