مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: آستان قدس رضوی دو محل را برای خدمت‌رسانی به همراهان بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های قائم (عج) و امام رضا (ع) مشهد ایجاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی غلامی مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی  گفت: با اوج گرفتن موج پنجم کرونا و تجمع همراهان بیماران جلوی درب بیمارستان‌ها برای پیگیری امور درمانی آنها، شاهد شلوغی و تجمع در این اماکن هستیم در حالی که در این شرایط بحرانی، حضور بی مورد خانواده‌ها در اماکن پر خطر درمانی، خود موجب افزودن بر آمار مبتلایان و تشدید اوضاع می‌شد.

او افزود: با رصد میدانی اوضاع دشوار و سرگردانی همراهان بیماران، آستان قدس رضوی برای حل این مشکل وارد عمل شد و نسبت به آماده‌سازی دو مکان برای اسکان و پذیرایی همراهان اقدام کرد.


بیشتر بخوانید



مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی  ادامه داد: یک استراحتگاه به ظرفیت روزانه ۲۰۰ نفر به تفکیک زن و مرد با برخورداری از همه امکانات اسکان و پذیرایی شامل پذیرایی با سه عده غذای متبرک، جانمایی تختخواب، مفروش شده، امکان شارژ تلفن، سرویس بهداشتی، استفاده از چای گرم و دستگاه آب سردکن مقابل بیمارستان قائم در کوهسنگی ۶ راه اندازی شده است.

غلامی بیان کرد: همچنین ایستگاه دوم در فضای بیمارستان امام رضا (ع) در مقابل اورژانس عدالتیان دایر شده که در این مرکز نیز هر روز خدماتی نظیر توزیع غذا، چای و آب سرد به همراهان بیماران کرونایی بستری در این اورژانس ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.