معاون سازمان صمت بوشهر گفت:بیشتر شکایت‌های مردمی در حوزه کالا مربوط به انواع نان و مرغ گرم و در حوزه خدمات مربوط به تعمیر خودرو و آرایشگاه‌ها بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا جمالی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واحد رسیدگی به شکایات این سازمان و ادارات تابعه در چهار ماه اول امسال به هزار و ۳۰۱ فقره شکایت درباره کالا و خدمات رسیدگی کرد که تعداد ۳۸۰ فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی شد.

او افزود: در ۷۱۷ شکایت نیز، فرد مورد نظر متخلف شناخته نشد و تعداد ۱۰۲ فقره شکایت نیز منجر به جلب رضایت شاکیان شد.

معاون سازمان صمت بوشهر ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشترین شکایت‌ها در حوزه کالا مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل، سیمان، و در حوزه خدمات مربوط به تعمیرات خودروی سبک، آرایشگاه‌ها، تعمیر لوازم برقی و خانگی، مشاورین املاک و نصب آسانسور بوده است.

جمالی عنوان کرد: بیشترین تخلف‌های کشف شده شامل گرانفروشی، تقلب، زیان، رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی، کم فروشی، انجام ندادن تعهدات و همچنین رعایت نکردن ساعات کاری (در صنف نانوایان) بوده است.


بیشتر بخوانید


او از مردم خواست در صورت دیدن هر گونه تخلف صنفی آن را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: نظارت ، بازرسی ، گرانفروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.