معاون سازمان صمت بوشهر گفت:در چهار ماه امسال هزار و ۳۳۱ مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۲۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تشکیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا جمالی معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در چهار ماه اول امسال از ۲۸ هزار فقره بازرسی‌های صورت گرفته تعداد هزار و ۳۳۱ مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۲۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای سیرمراحل قانونی به ادارات تعزیرات حکومتی استان فرستاده شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه، بازرسی‌ها ۹ درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به اهمیت نظارت برنحوه عرضه کالا و خدمات برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ادامه داد: در این مدت، تعداد ۹۶۰ مورد گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گرفته که منجر به تشکیل ۷۴۵ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: برای مقابله با پدیده قاچاق در  عرضه کالا، در چهار ماه امسال ۳ هزار و ۶۷۰ مورد بازرسی صورت گرفته و منجر به تنظیم ۵۷ مورد صورتجلسه کشف کالای قاچاق به ارزش ۴۹۷ میلیون ریال شده که برای رسیدگی در اختیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.