از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی و یکم مرداد ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی و یکم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۹۹۵۱....۹۳۶:سلام لطفا گزارشی مبنی بر اینکه چرا راهنمایی و رانندگی در خروجی و ورودی استان‌ها با مشاهده مدارکی نظیر کارت ملی و مبنی بر بومی بودن اجازه خروج از یک استان و ورود به استان دیگر را می‌دهند و هیچ یک از ماموران مستقر در جاده مانع تردد نمی‌شوند، اما یکی از ماموران بدون هیچ گونه ایست و مشاهده بود یا نبود مدارک، اقدام به ثبت جریمه کرده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۱۳۹۰....۹۳۵: سلام لطفا در مورد تعویق حقوق بازنشسته ها‌ی ارتش کارکنان دولت گزارشی تهیه کنید.


۶۶۹۱....۹۳۶: با سلام، و خدا قوت لطفا در زمینه آب شرب منطقه برزاوند روستای نیسیان شهرستان اردستان نیز رسیدگی و پیگیری شود باتشکر


۹۱۶۵....۹۳۳: چرا حقوق کارگران جهاد کشاورزی ۶ ماه است که به تعویق افتاده است. لطفا پیگیری کنید.


۳۶۲۰....۹۳۶: سلام وقت بخیر لطفا در مورد اولویت بندی واکسن کرونا برای سربازان وظیفه هم گزارش تهیه کنید. ظاهراً جزو آخرین اولویت‌ها هستند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۳۵۴۸....۹۳۷:برای افرادی که جزو بیماران خاص تالاسمی هموفیلی سرطانی و ... نیستند با معرفی نامه از پزشک در صف بیماران خاص در پایگاه غرب کرج سیار ناشنوایان واکسن تزریق می‌شود پیگیری کنید.


۷۶۰۰....۹۰۱: باعرض سلام خواهشمندیم صدای ما کارنامه سبز‌های آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸آموزش وپرورش را به مسئولان محترم برسانید که چرابعد ازگذشت بیش ازشش ماه از مصاحبه مجدد هیچ اقدامی جهت استخدام صورت نگرفته این درحالی است که نهضتی‌ها وسربازمعلم‌ها که مدرک تحصیلی آن‌ها هیچ ربطی به معلمی نداره بدون شرکت درهیچ آزمونی استخدام شدند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
با سلام ، لطفا درخصوص تعویض پلاک خودرو هم پی گیری تا تعویض پلاک به صورت اینترنتی انجام شود باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
با سلام وتشکر
آخرین اخبار