رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تخت‌های بیماران کرونایی را ۱۴ درصد افزایش دادیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متاسفانه همچنان آمار مبتلایان و بستری‌های کرونا در موج جدید روند صعودی دارد.
او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ تخت در بیمارستان امام رضا (ع) و یازده تخت در بیمارستان امام خمینی (ره) به تخت‌های بیماران مبتلا به کرونا اضافه شده و در حال حاضر مجموع تخت‌های بیماران کرونایی در بیمارستان‌های دانشگاهی شهر کرمانشاه به ۶۰۰ تخت رسیده است.
مرادی ادامه داد: همچنین طی این مدت در بیمارستان ۵۲۰ ارتش ۱۶ تخت، در بیمارستان امام حسین (ع) ۱۵ تخت و در بیمارستان شهدا ۱۴ تخت به مجموع تخت‌های بیماران کرونایی اضافه شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: با اضافه شدن این تعداد تخت، هم اکنون مجموع تخت‌های بیماران کرونایی در بیمارستان‌های غیردانشگاهی شهر کرمانشاه به ۱۸۳ تخت رسیده است.
او با اشاره به افزایش تخت‌های بیماران کرونایی در شهرستان‌ها هم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ تخت در بیمارستان اسلام آبادغرب، هشت تخت در بیمارستان پاوه، ۱۲ تخت در بیمارستان سنقر و کلیایی و ۳۵ تخت در بیمارستان کنگاور اضافه شده است.
مرادی گفت: با این تعداد شمار تخت‌های بیماران کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان به ۴۸۳ تخت رسیده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  افزود: در مجموع ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ درصد به ظرفیت تخت‌های بخش‌های کرونایی استان اضافه شده است.
مرادی در پایان گفت: در شبانه روز گذشته در مجموع ۱۷۲ تخت به تحت‌های بیماران مبتلا به کرونا اضافه شده و با این تعداد، هم اکنون ۱۲۶۶ تخت برای بستری این بیماران در سطح استان مهیا شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.