نظری در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات:

زارع‌پور توان مدیریت وزارت گسترده ارتباطات را ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره دلایل مخالفتش با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید غنی نظری خانقاه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات و فناوری ارتباطات گفت: از ریاست دولت به دلیل نادیده گرفتن جمعیت ۳۰ میلیونی آذری زبانان و قرار ندادن آن‌ها در کابینه گله‌مند هستیم.

وی افزود: دلیل مخالفت من با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات فقدان روحیه شفافیت در اوست. زارع پور در یک کمیسیون گفته مخالف طرح صیانت هستم و در کمیسیون فرهنگی که طراحان این طرح بوده اند گفته موافق طرح صیانت هستم و این خلاف شفافیت است.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: سابقه وی با این وزارتخانه پر پول و گسترده که در کل کشور شعبه دارد متناسب نیست.

نظری خانقاه گفت: او مسئول آی تی قوه قضائیه بوده و نمی‌تواند وزارت ارتباطات را با این گستردگی اداره کند. نخبگی و جوانی دارد، ولی نمی‌تواند این وزارتخانه را اداره کند.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: گفته شده زارع پور در فضای مجازی و شبکه‌های خارجی عضو نیست که یا حقیقت دارد و اعتقادی به این شبکه‌ها ندارد و یا به شیوه دیگری در این شبکه‌ها عضو است، وزیر ارتباطات باید در این شبکه‌ها عضویت داشته و از آن‌ها اطلاع داشته باشد.

وی با بیان اینکه برنامه وزیر پیشنهادی ارتباطات مشکلات متعدد و اساسی دارد خاطر نشان کرد: مخابراتی‌ها مشکلات زیادی دارند و زارع پور برای هزاران کارگزاران روستایی برنامه‌ای ارائه نداده است.

این نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: مخالفت ما با برنامه‌های زارع پور است و با این وضعیت وزیر پیشنهادی نمی‌تواند وضعیت‌ آی تی را که گسترده شده و به آی سی تی پیشرفت کرده مدیریت کند.

وی بیان کرد: وی با چالش‌های اساسی ارتباطات و فناوری رو به رو نشده و اعتقادی در دورن سازمان‌های مختلف برای همکاری با او وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
درود برشرفت که از کارگزاران مخابرات روستایی همایت کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
جهرمی با 5 سال سابقه توسط دوستان شما در مجلس وزیر شد .
آخرین اخبار