رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تاکنون ۲۲۵ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا برای گروه‌های پرخطر و گروه‌های سنی مختلف در چهارمحال و بختیاری تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: تاکنون ۲۵ پارت واکسن کرونا شامل ۲۳۹ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا وارد چهارمحال و بختیاری شده که ۲۲۵ هزار و ۵۰۰ دوز بالغ بر ۹۵ درصد آن برای گروه‌های پرخطر و گروه‌های سنی مختلف در مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا استان تزریق شده است.

او افزود: درحال حاضر واکسیناسیون گروه سنی ۵۵ تا ۵۹ سال در حال انجام است و تاکنون ۶۵ درصد این گروه سنی واکسن کرونا را دریافت کرده اند و با رسیدن این رقم به ۷۰ درصد گروه سنی جدید برای تزریق واکسن فراخوان می‌شوند.


بیشتر بخوانید


دکتر شیرانی اضافه کرد: همراه داشتن کارت شناسایی و مطلع نمودن کادر بهداشتی از دارو‌های مصرفی حین مراجعه به مراکز تجمعی واکسیناسیون کرونا و مراکز بهداشتی و درمانی الزامی است.

او ادامه داد: تغذیه مناسب شامل مایعات گرم، سوپ، آش، میوه، آبمیوه و سبزیجات تازه در ساعات اولیه از توصیه‌های تغذیه‌ای کارشناسان به کسانی است که واکسن کرونا را تزریق نموده اند.

دکتر شیرانی در پایان گفت: اعمال محدودیت‌های تردد در مبادی ورودی استان همچنان تداوم دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار