سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد گفت: پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دو نوبت صبح و عصر در این شهرستان در تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسن رجبی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان‌ شهرکرد اظهار داشت: پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دو نوبت صبح و عصر در این شهرستان، جهت تزریق واکسن به گروه‌های هدف سنی ثبت نام شده در سامانه وزارت بهداشت در روز تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است.

او افرود: در روز عاشورا دو پایگاه ایثار و شهید رجب پور آماده تزریق واکسن کرونا به گروه‌های سنی که ضمن ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir پیامک دریافت کرده اند، است.


بیشتر بخوانید


رجبی اضافه کرد: همچنین کلیه بازرسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت خواهند داشت.

او اظهار داشت: همچنین فعالیت مراکز نمونه گیری کووید-۱۹، بر اساس روال قبل ادامه دارد و روند واکسیناسیون کرونا نیز در پایگاه تجمیعی طبق برنامه مشخص شده انجام می‌پذیرد.

رجبی ادامه داد: کلیه مراکز و ستاد شبکه‌های بهداشتی در روز‌های دوشنبه، سه شنبه و شنبه آینده با یک سوم نیرو‌ها در محل کار حضور دارند و خانه‌های بهداشت با دو یا سه بهورز در روز‌های تعطیل فعال است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار