رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تا کنون ۴۸۰ هزار دُز واکسن کرونا برای هم استانی ها تزریق شده است و بیش از ۲۸ و ۸ دهم درصد از جامعه هدف در استان واکسن دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در کل استان، تا کنون ۴۸۰ هزار دُز واکسن کرونا تزریق شده است که معادل تزریق واکسن برای برای بیش از ۲۸ و ۸ دهم درصد از جامعه هدف در استان  است.

او بیان کرد: در ۲۴ساعت گذشته، ۱۵ نفر از هم‌استانی‌هایمان را در اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌ایم که این شمار در ۳ ماه اخیر یک رکورد بود.

 رشید حیدری‌مقدم با اشاره به طغیان کرونا در برخی مناطق گفت: بر اساس آمار موجود رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در برخی از مراکز به صفر رسیده است.

وی با بیان اینکه ۳۶ درصد علت ابتلا به کرونا در استان همدان شرکت در اجتماعات و ۶۱ درصد نیز تماس‌های درون‌خانوادگی گزارش شده است تصریح کرد: وضعیت کنونی کرونا در استان نگران‌کننده است و از مردم می‌خواهیم که همچنان شیوه نامه‌ها را رعایت کنند.

حیدری‌مقدم افزود: همچنان باید پایبند به دستورالعمل‌های بهداشتی بود و از دورهمی‌ها و تجمعات پرهیز کرد تا بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس کرونا را قطع کنیم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.