مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه 30 مرداد ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف ۳۶ هزار لیتر نفت خام قاچاق در ۳ راهی سید خلف

سرهنگ مختار حیدری گفت: در جهت مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق سوخت و فرآورد‌های نفتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان هویزه قرار گرفت و ماموران پاسگاه انتظامی «سمیده» شهرستان هویزه در حین گشت زنی در ۳ راهی سید خلف به یک خودروی تریلی کشنده مظنون برخوردند که با استفاده از علایم هشدار دهنده نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۳۶ هزار لیتر نفت خام قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال شدند و برای ۴ نفر دستگیر شده در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

انهدام باند سارقان به‌عنف در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به‌عنف تلفن همراه در سطح شهرستان دزفول، شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و کلانتری ۱۳ با انجام کار‌های اطلاعاتی اعضای یک باند ۳ نفره سارقان به‌عنف را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: سارقان در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به ۱۰ فقره سرقت تلفن همراه که ۶ فقره به شیوه به‌عنف و ۴ فقره سرقت عادی اعتراف کردند.

سرهنگ گراوندی با اشاره به مواجهه حضوری و شناسایی سارقان توسط تعدادی از مالباختگان بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانون به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق باغات با ۱۰ فقره سرقت در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای باغات با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان اطلاع داد و اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات در سطح شهرستان دزفول، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی پاسگاه قبله‌ای با کار اطلاعاتی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای باغات را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و یک دستگاه خودرو وانت پیکان متعلق به متهم نیز توقیف شد.

او در ادامه با اشاره به کشف مقادیری اموال سرقتی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت از باغات اطراف شهرستان دزفول اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای سیم برق در دشت آزادگان

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان در تشریح این خبر اظهار داشت: برای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای، ماموران پلیس آگاهی ۳ سارق سیم برق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس با مشاهده مستندات و مدارک مستدل، به ۱۰ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان دشت آزادگان اعتراف کردند.

سارق حرفه‌ای در دام پلیس ایذه

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی شهرستان ایذه بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

او افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت فقره سرقت معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان ایذه اعتراف کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.