مهم‌ترین حوادث امروز، پنج شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنج شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف ۱۳ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در دزفول

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۵ صفی آباد شهرستان دزفول در پی اشراف اطلاعاتی و اقدامات گسترده خود از فعالیت غیر قانونی فردی در یک واحد مسکونی در سطح حوزه استحفاظی مطلع شدند.

او افزود: ماموران این کلانتری پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از منزل مذکور تعداد ۱۳ دستگاه تولید ارز دیجیتال (ماینر) کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند. سارق مزبور نیز در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

دستگیری سارقان تحت تعقیب از سوی پلیس ماهشهر

سرهنگ فرهاد شاکرمی جانشین فرمانده انتظامی ماهشهر در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر بندر امام خمینی (ره) این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

تو افزود: مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی ۲ سارق حرفه‌ای منزل که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.