نماینده مردم آباده در مجلس گفت: همکاران به شایعه سازی‌ها علیه دولت توجه نکنند و کمک کنند دولت مشکلات کشور را حل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس در ادامه جلسه علنی روز شنبه ۳۰ مرداد مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات کابینه و برنامه های دولت سیزدهم در موافقت با برنامه های دولت گفت: از همکارانی که جوان گرایی دولت را نقد می کنند، تعجب می کنم. تا کی می خواهید به سیکل باطل جابجایی مدیران پیر و خسته ادامه دهید؟ اجازه دهید اقدامات و نظریات نو در ابتدای گام دوم انقلاب ظهور و بروز پیدا کند.

وی افزود: ملت شریف ایران فراموش نکنیم که رئیسی دولت را در زمانی تحویل می‌گیرد که کسری بودجه، وضعیت بد صندوق‌ها، بحران آب و خشکسالی، تحریم‌های مالی شدید، بحران کرونا و مواردی از این قبیل در کشور وجود دارد. آقای رئیسی برای موضوع مهم و بحران کشور که موضوع سلامت است برنامه بسیار خوبی دارد.

نماینده مردم آباده در مجلس بیان کرد: تیم اقتصادی دولت همراه و هماهنگ است. برنامه ریزی دقیقی برای توسعه میادین نفتی و گازی و بهره برداری از میادین مشترک انجام شده است.

زارع کابینه سیزدهم را جوان، هماهنگ، عملیاتی و جهادی خواند و گفت: همکاران به شایعه سازی ها علیه دولت توجه نکنند و کمک کنند دولت مشکلات کشور را حل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار