نماینده قزوین در مجلس گفت: مردم در کنار حل مشکلات معیشتی، ایجاد عدالت و مبارزه با فساد و رانت را از خواسته های اصلی شان عنوان می‌کنند که در برنامه رئیسی با کیفیت و دقت هست.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین آبیک و البرز مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در موافقت با کلیات برنامه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس دولت سیزدهم گفت: برنامه رئیس‌جمهور نکات مهمی دارد. مردم در کنار حل مشکلات معیشتی، ایجاد عدالت و مبارزه با فساد و رانت را از خواسته های اصلی شان عنوان می‌کنند که در برنامه رئیسی با کیفیت و دقت هست.

وی با اشاره به روحیه تحول خواهی و عدالت‌طلبی رئیسی اظهار کرد: با توجه به بیانیه گام دوم و فرهنگ اسلامی، اقتصاد مقاومتی و توسعه روابط بین الملل از نکات مهم برنامه رئیس‌جمهور دولت سیزدهم است و مهم تر اینکه، رئیسی در مراسم تحلیف خود گفت همسایگان ایران خویشاوندان ما هستند.

سیاهکلی یادآور شد: در این کابینه به راحتی می شود نظام تنظیم و هماهنگی را در پیشرفت و عدالت مشاهده کرد.

نماینده قزوین در مجلس بیان کرد: مردمی سازی اقتصاد و فرهنگ در برنامه رئیس جمهور دولت سیزدهم پررنگ است و نگاه بسیار ارزشمندی به خانواده وجود دارد. تمرکززدایی کار خوب رئیسی به شمار می رود.

این نماینده اظهار کرد: استان های کشور ظرفیت بالایی دارند و باید به آمایش سرزمینی اهمیت داد. استانداران حتی در مسائل اقتصادی باید اختیار بیشتری پیدا کنند.

سیاهکلی گفت: برنامه رئیس‌جمهور دولت را از ورود به مسئله سرمایه منع می کند و کاهش تصدی‌گری این نهاد نیز از ویژگی‌های خوب برنامه رئیسی است. توجه به ساختار بودجه در برنامه رئیس جمهور وجود دارد و دولت واقعاً باید در همکاری با مجلس بودجه را از حوزه سنتی به هوشمند تغییر دهد.

نماینده قزوین یادآور شد که واکسیناسیون در برنامه ریزی فوریت دارد. این نماینده همچنین به وجود رسیدگی به تورم و گرانی، کسب و کار و تقویت معیشت مردم در برنامه رئیسی تاکید کرد.

سیاهکلی اظهار کرد: مردم از تورم افسارگسیخته خسته اند که رسیدگی به آن در برنامه آقای رئیسی هست. مردم همچنین به ساماندهی بیمه تاکید دارند. منابع طبیعی املاک مردم را به نام دولت می‌زند و این شرعی و اسلامی است. همچنین رسیدگی به موضوع آبخیزداری و پاسکاری قیر رایگان بین وزارت نفت و راه و شهرسازی از مسائلی است که باید در دولت سیزدهم به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۳:۴۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام چگونه می شود در کشوری به این گستردگی با رانت و فساد بدون مانع مبارزه کرد ؟ در زمان جنگ سخت یکی از راهکار ها برای حلوگیری از نفوذ دشمن مانع گذاری بود . گاهی اوقات 5 الی 6 مانع متفاوت در مسیر دشمن گذاشته می شد . لذا در جنگ اقتصادی نیز تا مانع گذاری دقیق و حساب شده نباشد نمی توان از نفوذی های دشمن جلوگیری نمود . بنده توان ارائه راهکار مناسب حهت مانع گذاری مطمئن را می توانم ارائه دهم . اگر دولتمردان و وکلا ضرر نمی کنند . بسم الله بنده آماده ارائه راهکار هستم . مهندس گودرزی
آخرین اخبار