رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: فعلا تخت خالی برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: حدود ۶۸ بیمار از صبح امروز در اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتظر تخت برای ورود به بخش‌ها هستند که فعلا تخت خالی برای این بیماران نیست و منتظر ترخیص بیماران و بستری آن‌ها هستیم.

او با بیان اینکه خیز پنجم با قدرت تمام در حال پیشروی بوده و متاسفانه هر روز مجبور می‌شویم تخت‌هایی را اضافه کنیم افزود: هزار و ۱۳۶ بیمار هم در مراکز بستری موقت تحت درمان تزریقی قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: درمانگاه‌های بیمارستان امام رضا (ع) نیز به بستری بیماران کرونا اختصاص خواهیم داد که ممکن است در روز‌های آینده فاقد فضای لازم برای بستری بیماران باشیم، چون این فضا‌ها نیاز به تخت، پرستار و اکسیژن کافی دارد که تامین همه آن‌ها زمانبر و بسیار سخت است.

حبیب زاده بیان کرد: در روز‌های آتی احتمالا با سیل جدیدی از بیماران ناشی از تراکم در روز‌های اخیر مواجه شویم.

او افزود: لطفا بدون ماسک از منزل خارج نشوید، از ازدحام در فضا‌های سرپوشیده و دورهمی‌ها خودداری شود و برای خروج از این بحران، نیاز به همکاری ۹۰ درصد مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و زدن ماسک است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.