تزریق واکسن بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی به همراه سایر بیماران مبتلا به سرطان و روماتولوژی در بیمارستان ناظران انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محبوبه مختارپور مترون بیمارستان ناظران از افزودن بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی به لیست تزریق واکسیناسیون بیماران مبتلا به سرطان نام برد و گفت: بیماران قلبی و دیابتی و گوارشی می‌توانند برای تزریق واکسن به این بیمارستان مراجعه نمایند. شایان ذکر است می‌بایست قبل از تزریق حتما از پزشک متخصص مربوطه نامه تزریق واکسن را دریافت نمایند و با ارائه نامه، واکسن خود را تزریق کنند.


او افزود: بیماران که جهت تزریق مراجعه می‌نمایند باید حواسشان به علائم کرونا باشد و چنانچه علائمی در خود می‌بینند حتما قبل از تزریق واکسن به مسئولین مربوطه اعلام کنند.


این مسئول ادامه داد:تمام امید ما این است با توجه به گسترش ویروس کرونا و افزایش روزافزون این بیماری هرچه زودتر تزریق دز اول و دوم واکسن این بیماران تسریع یابد. میزان واکسیناسیون در بیمارستان ناظران به ۱۰۰ نفر در روز میرسد و بیماران می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ ظهر به جز روز‌های جمعه به این بیمارستان مراجعه نمایند.


انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.