مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: دومین مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در کاشمر راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کاشمر با حضور تنی چند از مسئولان افتتاح و راه اندازی شد.

او افزود: این مرکز تجمیعی که مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بسیج جامعه پزشکی، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، مرکز افق آستان مقدس امامزاده سید مرتضی (ع) و شبکه بهداشت درمان کاشمر راه اندازی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر ادامه داد: یکی از دغدغه‌های ما در بحث واکسیناسیون عمومی جامعه خدمت رسانی به مردم در حاشیه شهر و مناطق کمتر برخوردار بود که این مهم با همکاری ناحیه بسیج سپاه و اداره اوقاف و امور خیریه و همچنین بسیج جامعه پزشکی کاشمر محقق شد.

یزدانی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۳۳ درصد شهروندان کاشمری حداقل دوز اول واکسن خود را دریافت کرده اند، بیان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ هزار دوز واکسن وارد شهرستان شده و حداقل ۴۲ هزار نفر دوز اول را دریافت و بیش از هفت هزار نفر نیز دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه کاشمر در بین شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تزریق واکسن کرونا رتبه دوم را دارد، تصریح کرد: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کاشمر در دو شیفت صبح و عصر خدمات واکسیناسیون را به گروه‌های هدف فراخوان شده ارائه می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر تاکید کرد: در حال حاضر طبق دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی واکسیناسیون کرونا، متولدین ۱۳۶۰ به قبل جهت واکسیناسیون در این شهرستان فراخوان شده اند.

انتهای پیام//م. د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.