مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : هیچ‌گونه سخت‌گیری درخصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان جدید وجود ندارد، اما ملاک ارائه قولنامه‌های رسمی دارای هولوگرام است که توسط مشاوران املاک صادر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : به تمامی نواحی و مدارس ابلاغ کرده‌ایم که هیچ‌گونه سخت‌گیری درخصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان جدید صورت نگیرد.

او گفت : متأسفانه برخی بدون آنکه منازل آنان جابجا شده باشد و با در دست داشتن قولنامه‌های دست‌نویس اقدام به جابجایی فرزندان خود می‌کنند که در این خصوص ابلاغ کرده‌ایم که ملاک قولنامه‌های رسمی دارای هولوگرام است که توسط مشاوران املاک صادر می‌شود.

یزدان‌پناه افزود: مردم هیچگونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند و درصورت بروز هرگونه مشکل و یا تمکین نکردن مدارس به بخشنامه‌ها، مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۹۹۱۶۶۸۵۳۸۶ (به‌صورت ارسال پیام در پیام رسان‌های شاد، واتساپ، سروش و پیام کوتاه) و شماره تلفن پیغام‌گیر روابط عمومی ۰۸۳۳۸۲۳۰۹۴۲ به اطلاع برسانند و از طریق همین شماره‌ها می‌توانند شکایت، انتقاد و پیشنهادات را مطرح کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.