با اجرای طرح «تار خانه در پود مدرسه» از اول شهریور ماه، والدین کلاس اولی‌ها در استان کرمانشاه با شیوه‌های تدریس و ارزشیابی فرزندانشان آشنا می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه والدین کلاس اولی‌ها به صورت مجازی آموزش‌های لازم در زمینه تدریس و ارزشیابی را با کمک بسته‌های آموزشی فرا می‌گیرند، گفت : اولیا باید در کنار معلمان به عنوان حامی یادگیری فرزندانشان شیوه‌های تدریس را فرا بگیرند تا بتوانند کودکان موفقی داشته باشند.

او با اشاره به اینکه کرونا الگو‌های آموزشی، نقش و وظایف اولیاء را تغییر داده است، گفت : با مجازی شدن آموزش‌ها حضور والدین در کنار کودکان بیش از گذشته اهمیت دارد و این حضور در مورد کلاس اولی‌ها پر رنگ‌تر جلوه می‌کند.

او افزود: والدین می‌توانند با استفاده از وسایل روزمره که کودکان با آن سر و کار دارند آموزش‌های لازم را به آن‌ها ارائه دهند تا با تکرار مطالب نکات آموزشی در ذهن کودکان جای گیرد.

فضلی افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۳۳ هزار کلاس اولی در مدارس استان ثبت نام کنند که تاکنون ۳۰ هزار نفر از آن‌ها ثبت نام کرده اند، اما برخی از مناطق حاشیه شهر کرمانشاه هنوز برای ثبت نام اقدام نکرده اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اولیا نگران یادگیری فرزندانشان نباشند چرا که آموزش و پرورش برنامه‌های مختلفی تهیه کرده تا در ایام کرونا دانش آموزان بتوانند تحصیل خود را ادامه دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.