مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح واکسیناسیون فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش کرمانشاه از هشتم مرداد، گفت : تاکنون بیش از ۵۰ درصد معلمان استان معادل حدود ۱۵ هزار نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی ابتدای هفته جاری اعلام کرد که ۳۱ درصد معلمان واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، اما الان که در آخر هفته قرار داریم به احتمال زیاد این تعداد به بیش از ۵۰ درصد رسیده است.

او گفت : تعداد زیادی از فرهنگیان و معلمان بالای ۵۰ سال سن دارند و به احتمال زیاد در طرح واکسیناسیون سراسری و خارج از این طرح واکسن تزریق کرده‌اند.

یزدان پناه افزود: طرح واکسیناسیون کرونا فرهنگیان؛ شامل همه معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی، بازنشسته‌ها و هر کسی که با آموزش و پرورش سرکار دارد، می‌شود که از این تعداد حدود ۲۶ هزار معلم فعال و حدود سه الی چهار هزار معلمان و مدیران، کارمندان و خدمت گزاران مدارس غیر دولتی هستند.

او افزود: تزریق واکسن کرونا فرهنگیان شهر کرمانشاه در سه مرکز که ناحیه یک، ۲ و سه و شهر اسلام آباد غرب به دلیل جمعیت زیاد در یک مرکز تزریق می‌شود و دیگر شهرستان‌ها در مرکز بهداشت شهرستان انجام می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.