رییس هیات هندبال کرمانشاه گفت: محسن کرمیان و مهران حسینی ورزشکاران کرمانشاهی هستند که به اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان دعوت شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج یزدان رییس هیات هندبال کرمانشاه گفت: نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان در حالی از امروز (۲۹ مرداد) آغاز شده که ۲ ورزشکار کرمانشاهی نیز در آن حضور دارند.

او ادامه داد: اردوی تیم ملی هندبال ایران با شرکت ۲۹ ورزشکار از امروز ۲۹ مرداد در هتل آکادمی المپیک آغاز و تا هشتم شهریور ادامه پیدا می کند.

یزدان پناه بیان داشت: تیم ملی هندبال ایران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود، آماده می کند.

رییس هیات هندبال کرمانشاه شانس عضویت هر ۲ ورزشکار کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: کرمیان و حسینی هر ۲ جزو بازیکنان خوب و باسابقه هندبال ایران هستند.

او با بیان اینکه هندبال از جمله رشته‌های ورزشی موفق در این استان است و در این زمینه استعدادهای زیادی داریم، حضور ۹ بازیکن کرمانشاهی در تیم‌های لیگ برتری و چهار ملی پوش در رده های سنی مختلف را دلیل این مدعا برشمرد.

یزدان پناه با بیان اینکه هدایت تیم ملی هندبال ایران برعهده مانوئل مونتایا فرناندز اهل کشور اسپانیا قرار دارد، ادامه داد: ناصر سلیمی از چهره های کرمانشاهی هندبال ایران هم آنالیزور این تیم است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.