چهار هندبالیست کرمانشاهی به نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، چهار هندبالیست از استان کرمانشاه به نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور به منظور آمادگی هر چه بیشتر در رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر آسیا دعوت شدند.

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور به مدت چهار روز در ۲ گروه یعنی گروه اول ۱۸ لغایت ۲۰ اسفندماه و گروه دوم ۲۰ لغایت ۲۲ اسفندماه سال جاری به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

در این دوره از اردو‌های تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور نشمین شافعیان به عنوان سرمربی و هایسارینا باقری، غزل آقایی، مریم صیدی و مهسا آتش افرازه به عنوان بازیکن از استان کرمانشاه حضور دارند.

سارا فتاحی دیگر هندبالیست کرمانشاهی در رده سنی نوجوانان به اردوی تیم ملی هندبال دختران دعوت شده که این اردو از ۱۷ لغایت ۲۰ اسفندماه به میزبانی استان تهران در حال برگزاری است.

دعوت دو بانوی ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات برون مرزی

"ندا شهسواری" و "کوثر اساسه" بانوان ورزشکار کرمانشاهی در رشته‌های پینگ پنگ و تکواندو به مسابقات برون مرزی در کشور‌های قطر و ترکیه اعزام شدند.

 ندا شهسواری پرافتخارترین بانوی پینگ پنگ باز کشورمان همراه با شیما صفایی دیگر بانوی ملی پیش ایرانی راهی دوحه شدند تا در ۲ رویداد مهم شرکت کنند.

شهسواری ابتدا باید طی روز‌های ۲۴ تا ۲۷ اسفند در مسابقات انتخابی المپیک که بسیاری از کشور‌های جهان در آن حضور دارند شرکت کند.

او بلافاصله طی روز‌های ۲۸ تا ۳۰ اسفند نیز در صورتی که از کسب سهمیه المپیک بازماند باید در مسابقات انتخابی دیگر که این بار میان کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود، حضور یابد.

هدایت تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران برعهده حمیده ایرانمنش قرار دارد.

ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی پینگ پنگ ایران است که در مسابقات ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریودوژانیو حضور داشته است.

اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به مسابقات ترکیه

تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در حالی به هشتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه اعزام شد که کوثر اساسه بانوی کرمانشاهی نیز ملی پوشان کشورمان را همراهی می‌کرد.

اساسه یکی از ۲ نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم کشورمان در مسابقات ترکیه خواهد بود، ناهید کیانی دیگر ملی پوش ایرانی حاضر در این وزن است.

مسابقات بین المللی ترکیه روز‌های ۲۱ و ۲۲ اسفند برگزار و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶۰ امتیاز در رنکینگ جهانی تعلق می‌گیرد.

مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی هدایت تیم ملی تکواندو بانوان ایران را برعهده دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.