افغانستان درسی برای حامیان سازش با آمریکا

حامیان خط سازش با آمریکا از سرنوشت افغانستان درس عبرت بگیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حامیان خط سازش با آمریکا از سرنوشت افغانستان درس عبرت بگیرند آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری با بیان اینکه آمریکا پس از ۲۰ سال مجبور به خروج از افغانستان شد، گفت: دستاورد آمریکا در افغانستان افزایش تولید مواد مخدر، ویرانی هزاران خانه مردم بیگناه، آوارگی صد‌ها هزار نفر، فقر و بیچارگی است.

او افزود: برخی آمریکا زده‌ها در داخل کشور با دنبال کردن خط سازش با آمریکا معتقد هستند بدون آمریکا نمی‌توان کاری پیش برد، اما این افراد باید از اتفاقاتی که در افغانستان افتاده است درس عبرت بگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: آمریکا از عراق، سوریه و همه منطقه خلیج فارس باید بیرون برود، زیرا این مناطق جای آمریکا نیست.

محمدی لائینی گفت: دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن، در حال ترمیم چهره اسرائیل غاصب بین کشور‌های جهان و دنیای اسلام هستند و آنان را مظلوم معرفی می‌کنند که نسبت به این تبلیغات باید هوشیار بود.

خطیب نماز جمعه مرکز مازندران بر روایتگری درست از واقعه عاشورا و محرم تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه تبلیغاتی دشمن در این بخش نیز بسیار گسترده عمل می‌کنند و وظیفه رسانه‌ها و علما است که واقعیت واقعه کربلا را بیشتر تبیین کنند.

او افزود: گر امروز واقعیت کربلا را می‌دانیم، به برکت روایت‌گری درست، حضور در روضه‌خوانی و عزاداری‌ها است که باید این واقعیت تاریخی حفظ شده و نباید تضییع، تحریف و تعطیل شود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار