نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای مبارزه با کرونا نیاز به همکاری دسته جمعی مردم و مسئولان داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری با بیان اینکه اکنون میدان جنگ مسئله کرونا بوده و برای مبارزه با آن نیاز به همکاری دسته جمعی مردم و مسئولان داریم، گفت: امروز ملت امام حسین دچار یک بلای بزرگ به نام ویروس کرونا شدند و همه باید برای مبارزه با آن تلاش کنیم.

او افزود: طرح غربالگری سردار سلیمانی باید جدی گرفته شود و مسائلی مانند مشکلات دارویی هم باید رفع شود.

امام جعه ساری گفت: طرح واکسیناسیون باید تقویت شود و رعایت انصاف و عدالت در حوزه بهداشت نیز رعایت شود و در صورت لزوم نیرو‌های جدید جذب شوند.

او افزود: در شرایط فعلی با کمبود دخایر خونی در بیمارستان‌ها مواجه هستیم و با همت مردم نیک اندیش و اهدای خون می‌توان این مشکلات را حل کرد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه همانطور که امام حسین (ع) عزیز بود، ملت امام حسین هم باید عزیز شمرده شوند و ضعف‌های مدیریتی باید برطرف شود، گفت: اقتصاد فقرزا زیبنده این کشور و مردم نیست و اقتصاد ما نباید موجبات تحقیر و ذلت ناشی از فقر را به همراه داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مسئولان برق در مازندران باید افزایش مصرف را از قبل پیش بینی می‌کردند و این وضعیت زیبنده ملت امام حسین (ع) نیست، افزود: مسئولان نیروگاه و مدیریت نیروگاه تولید برق در مازندران باید پاسخگو باشند که با توجه به ظرفیت نیروگاه آیا به اندازه کافی برق تولید می‌شود؟ و یا از ظرفیت نیروگاه‌های بخش خصوصی استفاده می‌شود یا خیر؟

او با گرامیداشتن سالروز آزادی آزادگان که در مقابل شکنجه صدامیان عزت آفریدند و ملت ایران را سرافراز کردند، گفت: باید از امام حسین درس تقوا بیاموزیم و پیرو راه امام امت باشیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.