مدیر شبکه بهداشت و درمان قروه از واکسیناسیون ۳۵ هزار نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان علیه بیماری کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مسعود معتمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان قروه با اشاره به این که ۳۵ هزار قروه ای علیه بیماری کرونا در این شهرستان واکسینه شده اند، اظهار داشت: از ابتدای طرح واکسیناسیون علیه بیماری کرونا اقشار مختلف در ۲ نوبت واکسن دریافت کردند و این واکسن ها شامل اسپوتینک، استرازنکا، سینوفارم و بهارات بوده است.

معتمدی در ادامه تصریح کرد: در نوبت اول ۲۹ هزار و ۶۷۳ دز واکسن علیه بیماری کووید ۱۹ به گروه‌های هدف تزریق شد که این میزان در نوبت دوم با ۶ هزار و ۳۹۶ دز همراه بود و در مجموع ۳۶ هزار و ۶۹ دز واکسن در سطح شهرستان قروه و روستاهای آن به واجدین شرایط تزریق شده است.

او در مورد واکسیناسیون گروه‌های خاص در قروه اظهار کرد: از ابتدای طرح همگانی واکسیناسیون بیماری کرونا یک هزار و۳۳۴ دز واکسن به کارکنان شبکه بهداشت و درمان قروه تزریق شد، همچنین بیماران خاص با ۴۹۷ دز و سایر گروه‌ها با ۳۴ هزار و ۲۳۸ دز از  طرح واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ بهره‌مند شدند.

معتمدی در ادامه افزود: در مجموع ۴۲ هزار و ۵ دز انواع واکسن کرونا به اقشار مختلف مردم در قروه تزریق شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود تا پایان این طرح روزانه ۲ هزار نفر در قروه علیه بیماری کرونا واکسینه شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قروه گفت: با تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۳۵ هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی قروه علیه بیماری کرونا واکسینه شدند و ضرورت دارد تا پایان واکسیناسیون مردم علیه ویروس کرونا شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.