رحیمی گفت: محمد مهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهره‌ای فرهنگی و علاقه‌مند به کار در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه رسانه، فرهنگ و هنر اظهار داشت: جلساتی با محمد مهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کردیم او برنامه‌هایی برای تحول در این حوزه پیشنهاد کرده که با اجرای این برنامه‌ها تاحدودی مشکلات حوزه رسانه، فرهنگ و هنر حل می‌شود.

رحیمی اضافه کرد: زیر مجموعه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه قرار گرفته و با کمبود اعتبارات و بودجه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مواجه هستند.

او با بیان اینکه حمایت از هنرمندان بیشتر جنبه شعاری و مناسبتی دارد و از هنرمندان استفاده‌های ابزاری شده، ادامه داد: ادارات فرهنگی در شهرستان عملا در حاشیه قرار گرفته و هنرمندان در هنگام برگزاری جشنواره‌ها و سمینار‌ها با چالش مواجه می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی که در جایگاه فرهنگی قرار می‌گیرند تا زمانی که به کار‌های فرهنگی باور نداشته باشند موفق نمی‌شوند و باید برای این وزارت برنامه ریزی منسجم داشته باشند.

محمدمهدی اسماعیلی متولد ۱۳۵۴ و از طلاب دانش‌آموخته مدرسه عالی شهید مطهری و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی است.

عضو هیات علمی و مدیر گروه جامعه‌شناسی سیاسی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، مدیرکل ارزیابی برنامه‌های تولیدی سیما و مؤسس قرارگاه رسانه سازمان صدا و سیما، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، معاون سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی استاندار اصفهان، عضویت در کارگروه تحول فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر تحقیقات اجتماعی آستان قدس رضوی، مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس قوه قضاییه و معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی بخشی از سوابق اجرایی اسماعیلی است.

رییس‌جمهوری چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ لیست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.