نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک در خصوص اعزام ورزشکاران کشورمان به مسابقات پارالمپیک توکیو اظهاراتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیما لیموچی نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک کشورمان در خصوص اعزام ورزشکاران به مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: در این مسابقات ۴۱۰۰ ورزشکار با هم به رقابت می‌پردازند، اما نفرات برتر شایسته دریافت مدال خواهند بود. من از خدای متعال می‌خواهم تمام ورزشکاران ما به سلامت به مسابقات عازم شوند و برگردند.

او گفت: با توجه به تلاش ورزشکاران ما و پیشینه خوبی که از این مسابقات داشته ایم، من امیدوارم تمام ورزشکاران ما با موفقیت‌های بسیار به مهین عزیزمان برگردند.

او در خصوص ورزشکاران پارالمپیکی گفت: ما باید یادمان باشد که این ورزشکاران در هر دوره توانستند مدال کسب کنند و آمار خوبی را از خودشان بر جای بگذارند. حضور این ورزشکاران در میادین ورزشی، ارزشی در حد مدال طلا و بالاتر از هر ارزشی است و حضور آن‌ها در مسابقات برای ما دارای افتخار است.

لیموچی در پایان صحبت‌های خود افزود: سیامند رحمان یکی از بزرگترین ورزشکاران پارالمپیکی جهان بود، خداوند روح آن ورزشکار بزرگ را مورد رحمت قرار دهد. نام او تا همیشه در تاریخ مسابقات پارالمپیک و در ذهن همه ما جاودانه خواهد ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار