امام جمعه سنندج در پیامی انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، پس از صدور  حکم انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبری،  مسئولان استان نیز در پیام‌هایی این انتصاب شایسته را تبریک گفتند و  امروز هم ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری پیام تبریکی صادر کرد.

در پیام ماموستا رستمی آمده است:«امیر دریادار دوم شهرام ایرانی با ابراز مسرت و خرسندی انتصاب شایسته جنابعالی به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، را تبریک و تهنیت عرض نموده و رجای واثق دارم که تصمیم حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در راستای مسیر اعتلای ایران عزیزمان در گام دوم انقلاب را فراهم می‌سازد.

این حکم مبارک مبیین مراتب شایستگی، تعهد، تخصص، مدیریت جهادی و کارنامه درخشان انقلابی شما برادر بزرگوار در این مسئولیت خطیر می‌باشد.

از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون در راه خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل سایه حق تعالی و تحت زعامت مقام معظم رهبری را مسئلت می‌نمایم.»

امیر دریادار شهرام ایرانی از نخبگان اهل سنت و متولد سال ۱۳۴۶ در محله شریف آباد سنندج است و تا کنون علاوه بر فرماندهی یگان‌های مختلف و تدریس در دانشکده‌های نظامی، سابقه شرکت در چندین رزمایش مهم نیروی دریایی ارتش، فرماندهی برخی از مهمترین مأموریت‌های ناوگروه‌های ارتش از جمله مأموریت عبور از کانال سوئز و فرماندهی عملیات‌های متعدد امداد و نجات دریایی را برعهده داشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.