نتایج تست کرونای ۱۶ نفر دیگر از افراد مرتبط با بازی‌های پارالمپیک توکیو مثبت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کمیته برگزاری بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که خود را آماده برگزاری بازی‌های پارالمپیک می‌کند، امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که نتیجه تست کرونای ۱۶ نفر دیگر از افراد مرتبط با این بازی‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است که هیچ کدام ورزشکار نبوده اند.

از بین این موارد جدید یک مورد در داخل دهکده ورزشکاران و ۱۵ مورد در خارج دهکده ثبت شده است.فرد مبتلا در دهکده ورزشکاران  یک غیر ژاپنی است که در حال حاضر در قرنطینه ۱۴ روزه به سر می‌برد.

از بین این ۱۶ مورد جدید، یک نفر کارمند کمیته برگزاری مسابقات است، ۳ نفر از پرسنل بازی‌ها (شامل اعضای کمیته‌های ملی و بین المللی المپیک و پارالمپیک) و ۱۲ مورد نیز مربوط به پیمانکاران بازی‌ها هستند. همچنین ۱۲ مورد از افراد کرونایی ساکن ژاپن هستند.

بر اساس این گزارش به این ترتیب مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در پارالمپیک توکیو از ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) تا به امروز به ۷۴ نفر رسید.

بازی‌های پارالمپیک در ۲۴ آگوست در توکیو آغاز می‌شود و ۵ سپتامبر به پایان می‌رسد. در مجموع ۲۲ رشته ورزشی در این برنامه این بازی‌ها وجود دارند.

همه بازی‌ها در توکیو و سایر مناطق تحت وضعیت فوق العاده، مانند بازی‌های المپیک، پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد.

در بازی‌های المپیک در مجموع ۵۴۶ مورد ابتلا به کرونا ثبت شد.

پایتخت ژاپن از ۱۲ ژوئیه در حالت فوق العاده به سر می‌برد و به دلیل افزایش موارد کووید -۱۹ در هفته‌های اخیر بعید به نظر می‌رسد محدودیت‌ها در طول بازی‌ها کاهش یابد. توکیو دیروز ۵۳۸۶ مورد جدید از ابتلا به کرونا را گزارش کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار