مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج) گفت: تمامی بخش‌های مرکز درمانی قائم(ع) به جز زایشگاه و آی سی یو نوزادان درگیر بیماران کرونایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن خداپرست مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم(عج) گفت: تمامی بخش های مرکز درمانی قائم(ع) به جز زایشگاه و آی سی یو نوزادان درگیر بیماران کرونایی شده است؛ در بخش زایشگاه مادران باردار پرخطر بستری هستند و در بخش آی سی یو نوزادان نیز ۱۹نوزاد بیمار بستری هستند.

او افزود: با وجود اینکه پرسنل درمان در این مرکز درمانی واکسینه شدند، اما تعداد قابل توجهی از آن‌ها به کرونا مبتلا شدند و یا بیماری زمینه‌ای دارند که امکان کار در بخش کرونا را ندارند.

مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) ادامه داد: ۴۷۰ بیمار در بیمارستان قائم (عج) بستری هستند که از این تعداد ۱۱۶بیمار کرونایی در‌ای سی یو بستری و بیش از ۳۰نفر منتظر آی سی یو هستند.

خدپرست بیان کرد: شهروندان در صورت ابتلا به کرونا از مراجعه مستقیم به مراکز درمانی اجتناب نمایند و از خدمات سطح بندی شده که در حال حاضر در تمامی مناطق شهر مشهد در نظر گرفته شده است استفاده نمایند تا بتوان به شکل مطلوبی به بیمارانی که نیاز به بستری دارند خدمات رسانی شود.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.