استاندار اصفهان گفت: بیمارستان فوق العاده ۱۵۰ تختخوابی ویژه بیماران کرونایی در روزهای آینده در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در حاشیه جلسه اضطراری مدیریت بحران استان که ویژه هماهنگی میان دستگاه‌های مربوطه برای راه‌اندازی بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در استانداری اصفهان برگزار شد گفت: تعداد بیمارانی که به دلیل کرونا به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند بیش از حد معمول شده است و ما درصدد پیش‌بینی مراکز درمانی جدید برای افزایش احتمالی بیماران کرونایی هستیم.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و بیمارستان‌های خصوصی و تامین اجتماعی و راه‌اندازی تخت‌های بیشتر است.

استاندار اصفهان ادامه داد: وظیفه مسئولان گام برداشتن با تمام توان و تلاش در راستای رفع و حل مشکل کرونا ست و در استان اصفهان نیز هماهنگی و همدلی خوبی میان مدیران دستگاه‌های مختلف وجود دارد.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد سوله بیمارستان آیت الله صدوقی اصفهان برای استقرار ۱۵۰ تختخواب ویژه بیماران کرونایی تجهیز و تا چند روز آینده با مشارکت همه دستگاه‌های مربوطه راه‌اندازی شود.

رضایی اظهارکرد: همچنین تعدادی از سوله‌های شهرداری نیز ظرفیت خوبی برای ایجاد بیمارستان‌های جدید برای روز‌های اضطراری است که بازدید از آن‌ها و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

وی از مردم خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این روز‌های سخت کرونایی از افزایش آمار مبتلایان و فشار بر کادر درمانی استان پیشگیری کنند.

جلسه اضطراری مدیریت بحران استان اصفهان به منظور هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و مربوطه استان برای راه‌اندازی بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی ویژه بیماران کرونایی ظهر عاشورا در استانداری اصفهان برگزار شد.

این بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی قرار است در سوله ۲.۴ هزار مترمربعی بیمارستان آیت الله صدوقی اصفهان واقع در جاده سپاهان‌شهر به شهر ابریشم راه‌اندازی شود که در شرایط بحرانی تا ۳۰ تختخواب دیگر قابلیت افزایش ظرفیت داشته باشد.

دستگاه‌های اجرایی استان به صورت مشارکتی به تامین تانکر اکسیژن‌ساز ۲۰ تُنی، ۳۰۰ کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن، تامین تاسیسات دفع فاضلاب، لوله‌کشی اکسیژن، تامین تختخواب و تجهیزات برق، راه و علائم ترافیکی و جاده ای، دستگاه الکتروشوک، سی تی اسکن سیار، پارتیشن‌بندی سوله، دفع زباله‌های عفونی توسط پیمانکاران مربوطه، تامین اقلام بهداشتی و پزشکی و آب معدنی اقدام خواهند کرد.


منبع:ایرنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.