رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه گفت: زنی که با داشتن بیماری زمینه‌ای و درگیری ۸۰ درصد ریه در این بیمارستان بستری بود، مرخص شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر محمدجواد طاهری رئیس بیمارستان سوانح سوختگی گناوه بیان کرد: زنی ۶۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و فشارخون و ۸۰ درصد درگیری ریه از ۲۹ تیر با استفاده از ونتیلاتور (دستگاه تنفسی) در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری بود که پس از ۲۱ روز از دستگاه جدا شد و در نهایت پس از ۳۷ روز بستری با حال عمومی به نسبت خوب از بیمارستان ترخیص شد.

او ادامه داد: میان این همه اخبار بد و مرگ و میر هموطنان خبر ترخیص بیماری با ۸۰ درصد درگیری ریه و مبارزه او با بیماری که منجر به بهبود شرایط او شده بسیار خوشایند و امیدبخش است.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه افزود: نزدیک به یک و نیم سال است که با توجه به نیاز شهر و آمار رو به افزایش بیماران کرونایی، تعداد زیادی از تخت‌های بیمارستان سوانح سوختگی این شهرستان در اختیار این بیماران قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


طاهری با تشکر از تلاش کارکنان درمان و پزشکان متخصص این بیمارستان از جمله دکتر عبدالعظیم ویسی زاده و دکتر نوروزی، تاکید کرد: کرونا به هیچکس رحم نمی‌کند.

او گفت: ماه گذشته با افزایش شدید بیماران شهرستان، عرصه بر خدمت گزاران تنگ شده است و از همه مردم می‌خواهیم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و در دورهمی‌ها حضور نیابند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.