امروز ۶ مورد فوتی کرونا در استان بوشهر به ثبت رسید که کمترین میزان در روز‌های اخیر است. پیش از این کمترین میزان با ۸ مورد مربوط به ۲۴ مرداد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۰۷ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

او تعداد بیماران بستری در این بخش‌هارا در زمان حاضر ۸۸۶ نفر اعلام کرد و افزود: اکنون ۶۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که   ۲۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه امروز ۶ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید، ادامه داد: ۴ مرد ۸۴، ۷۹، ۵۹ و ۵۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای مغزی، کلیوی، قلبی، فشارخون و دیابت، یک زن ۸۹ ساله با سابقه بیماری مغزی و فشار خون و یک زن ۳۸ ساله بدون سابقه بیماری قربانیان امروز کرونا در استان بوشهر هستند.

کشمیری همچنین بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۲۰۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۴۸ نفر به طور قطع کرونا داشتند.

او عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۶ هزار و ۸۳۲ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌ و هزار و ۶۶۰ نفر هم جان باخته‌اند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: فقط با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و خودداری از مسافرت و دورهمی می‌توانیم از این موج بگذریم و از هم استانی‌ها می‌خواهیم که جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.