سرپرست اداره سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اتاق اصناف و اتحادیه‌های وابسته در بجنورد ، هزار بسته خوراکی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی اسدی سرپرست اداره سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به اوج گیری موج پنجم بیماری کرونا در استان و بستری شدن تعداد زیادی از هم استانی‌های ما، ظرفیت اختصاصی بیمارستان‌های دانشگاه به پذیرش بیماران کرونایی تکمیل شده است.

اسدی افزود: افزایش بیماران کرونایی علاوه بر افزایش بار کاری و خستگی کادر درمان، نیاز بیشتر به تامین تجهیزات و اقلام پزشکی را به همراه خواهد داشت که در این شرایط به کمک نیکوکاران و خیرین نیاز داریم.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نذورات و هدایای نقدی و غیرنقدی مختلفی از جمله کپسول اکسیژن، اقلام مصرفی پزشکی، ویلچر و ... از سوی خیرین بزرگوار به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهدا شده است.

اسدی گفت: خیّرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۰۰۳۰۰۳۰۰ و یا شماره کارت مجازی ۵۸۹۴، ۶۳۷۰، ۰۰۰۹، ۰۹۶۶ در بانک رفاه کارگران واریز کنند.

 سرپرست اداره سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: برای کمک‌های غیر نقدی نیز می‌توان به آدرس بجنورد، بلوار دولت، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی، اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و کد پستی ۹۴۱۴۹۷۵۵۱۶ ارسال کرد.

او با اشاره به این که در حال حاضر کپسول اکسیژن، مانومتر، فشار سنج، پالس اکسی متر انگشتی، الکتروشوک و دستگاه ونتیلاتور از نیاز‌های بیمارستان‌ها است، گفت: لیست کامل اقلام موردنیاز بیمارستان‌های استان و حدود قیمت آن‌ها در صفحه اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیّرین سلامت در وب سایت دانشگاه به آدرس https://b۲n.ir/w۸۹۳۱۶ قرار داده شده است.

 سرپرست اداره سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تمام خیّرین داخل و خارج استان در جهت تهیه اقلام موردنیاز برای مبارزه با این ویروس منحوس دعوت کرد.

اسدی عنوان کرد: خیرین می‌توانند برای دریافت پاسخ پرسش‌های احتمالی از طریق شماره تماس ۳۱۵۱۱۱۹۰ (۰۵۸) با کارشناسان ذیربط تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.