مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به مناسبت عید غدیر خم بیش از ۱۰۶ هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم و سبد معیشتی به نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اطعام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در روز عید غدیر خم از سوی مراکز نیکوکاری استان خبر داد و گفت : به مناسبت دهه امامت و ولایت ۵ هزار سبد معیشتی شامل اقلام خوراکی نیز بین نیازمندان توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید


او همچنین از توزیع هزار و ۷۰۰ سبد عیدانه به منظور تهیه سفره عید غدیر خانواده‌های مددجو خبر داد و گفت: این بسته‌های عیدانه ویژه خانواده‌های سادات مددجو پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه ارزش هر بسته معیشتی را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود : درمجموع بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

او همچنین ارزش غذای گرم توزیعی را بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تمام این کمک‌ها از محل خیران، موسسات خیریه و مشارکت مراکز نیکوکاری تأمین‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه این نهاد پذیرای کمک خیران برای اطعام نیازمندان در روز عید غدیر است افزود: مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، شماره‌گیری کد #۰۵۸*۸۸۷۷* و مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir از شیوه‌های کمک‌رسانی به نیازمندان است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.