مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، بر ممنوعیت شنا در دریاچه سد‌های استان در پی غرق شدن سه نفر در سد آزادی در شهرستان دالاهو تاکید مجدد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا شهلایی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت : متاسفانه عصر سه شنبه سه نفر از اعضای یک خانواده در سد آزادی دالاهو به دلیل آشنا نبودن با فن شنا غرق شدند.

او ضمن ابراز همدردی با خانواده داغدار و تسلیت به بازماندگان گفت : بار‌ها در رسانه‌ها و مصاحبه‌ها از مردم درخواست کردیم از هرگونه شنا در تاسیسات آبی بخصوص سد‌ها خودداری کنند. ضمن آنکه در حاشیه سد‌ها تابلو‌های هشدار و ممنوعیت شنا نصب شده است، لیکن شاهد بروز حوادث تلخ و تاسف باری هستیم.

شهلایی افزود: متاسفانه این سه فرد پس از عبور از موانع ایجاد شده توسط شرکت آب منطقه‌ای برای جلوگیری از ورود به دریاچه و نزدیک به تابلو ممنوعیت شنا وارد آب و غرق شده اند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه افزود: از زمان وقوع این حادثه اکیپ‌های امدادی به همراه غواص عملیات جستجو را شروع کردند و این تفحص تا پاسی از شب ادامه داشت تا اینکه اوایل بامداد ۲۷ مرداد ماه پیکر بی جان هر سه نفر پیدا شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.