هیچ گونه کمبود دارویی در ایذه وجود ندارد

رئیس بیمارستان شهدای ایذه گفت: دارو‌های مربوط به بیماری کرونا به اندازه کافی در بیمارستان وجود دارند و هیچ گونه کمبود دارویی نداریم.

امرالله اورکی رئیس بیمارستان شهدای ایذه  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: داروی اصلی درمان کرونا رمدسیویر بوده که دارویی بیمارستانی است و برای بیماران کرونایی بستری شده استفاده می‌شود و به اندازه کافی در بیمارستان وجود دارد و هیچ گونه کمبود دارویی نداریم.

او  با اشاره به پوشش بیمه‌ای دارو‌های کرونا بیان کرد: دارو‌های بیماران کرونا تحت پوشش بیمه قرار دارند و بیماران تنها ۱۰ درصد مبلغ دارو را پرداخت می‌کنند.

اورکی با بیان اینکه داروی مورد نیاز بیماران بستری کرونایی از سوی بیمارستان تأمین می‌شود، اظهار داشت: نیاز نیست خانواده‌ها از بیرون بیمارستان دارو تهیه کنند و بیمارستان هیچ گونه مسئولیتی در قبال دارو‌های تهیه شده در خارج از بیمارستان قبول نمی‌کند.

شهرستان ایذه در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد. افزایش بی‌سابقه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان منجر به اشباع ظرفیت تعداد زیادی از بیمارستان‌ها شده است. اتخاذ تصمیمات قاطع و مداخلات جدی برای قطع زنجیره انتقال کرونای دلتا ضروری است.  توصیه مسئولان بهداشت و درمان به  مردم این است که  حتی‌الامکان به مدت ۲ هفته از خانه خارج نشوند. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار