معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : موضوع پیدا شدن یک جسد همراه با خودرو در عمق سد آزادی توسط ماموران پلیس در دست بررسی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : عصر دیروز (۲۶ مرداد) و پس از غرق شدن سه برادر در سد آزادی گهواره از توابع شهرستان دالاهو، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : پس از حضور پلیس، نیرو‌های امدادی و یکی از غواصان مطرح شهر عملیات جستجو برای یافتن جسد برادران غرق شده در سد آزادی آغاز شد و پس از چند ساعت تلاش پیکر هر سه نفر از آب گرفته شد.

 آمویی افزود: در این میان غواصی که برای یافتن جسد برادران غرق شده به زیر آب رفته بود با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ برخورد می‌کند که جسد یک نفر هم داخل آن قرار داشت.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به بیرون کشیدن خودرو و جسد داخل آن، افزود: تحقیقات همه جانبه پلیس برای شناسایی هویت فرد داخل خودروی غرق شده و علت این حادثه آغاز شده است.

او گفت: پلیس پس از اتمام تحقیقات و روشن شدن موضوع، علت وقوع حادثه را اطلاع رسانی می‌کند.

توجه به توصیه‌های پلیس با وجود افزایش تردد‌ها در روز‌های تاسوعا و عاشورا

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از عزاداران حسینی خواست به توصیه‌های پلیس با وجود افزایش تردد‌ها در روز‌های تاسوعا و عاشورا عمل کرده و نکات ایمنی ترافیکی را زمان حضور در دستجات عزاداری رعایت کنند.

 فضل اله شیری گفت: کلیه کاربران ترافیکی اعم از عابران پیاده، رانندگان و موتورسیکلت سواران در ایام تاسوعا و عاشورا برای جلوگیری از حوادث غیرمترقبه لازم است نکات ایمنی ترافیکی را رعایت کنند.

او افزود: بیشتر مردم در این ایام لباس مشکی و تیره بر تن دارند از این رو رانندگان باید دقت بیشتری برای حرکت در معابر به ویژه در ساعات شب داشته باشند.

 شیری ادامه داد: عابران پیاده در طول شب مخصوصا باید با احتیاط بیشتری تردد و از عرض خیابان عبور کنند چرا که دید رانندگان با توجه به تاریکی شب و تیره بودن لباس آن‌ها به مراتب محدودتر شده و با یک اشتباه کوچک ممکن است حادثه‌ای جبران ناپذیر رقم بخورد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه ضمن اشاره به حضور مامورین پلیس راهور در معابر شهری استانی در ایام تاسوعا و عاشورا، به رانندگان توصیه کرد با توجه به حضور شهروندان در خیابان‌ها همکاری لازم را با پلیس راهور داشته باشند.

او از برخورد پلیس با رانندگان متخلف که به بهانه عزاداری به ایجاد مزاحمت بپردازند خبر داد و گفت: رفتار‌هایی نظیر گل مالی کردن خودرو و نوشتن شعار‌های سخیف روی شیشه‌ها تخلف بوده و مشمول جریمه و توقیف وسایل نقلیه می‌شود.

کشف ۱۷۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اسلام آباد غرب

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب از کشف ۱۷۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۷۰۰ ملیون ریال در این شهرستان خبر داد.

 محمدرضا یاری افزود: ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واحد‌های صنفی نسبت به بازرسی لازم اقدام کردند.

او ادامه داد: در بازدید‌های صورت گرفته ماموران موفق به کشف ۱۷۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.