رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت:در چهار ماه و ۱۵ روز ابتدایی امسال ۴۰ نفر در حوادث رانندگی درون شهری جان خود را از دست دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت حوادث جاده‌ای طی چند ماه گذشته از سال جدید گفت: از ابتدای سال جاری تا ۱۵ مرداد ۳۵ فقره تصادف منجر به فوت در شهر‌های استان کرمانشاه رخ داده است که در مقایسه با تصادفات فوتی سال قبل که ۴۴ مورد بوده ۲۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

او ادامه داد: در این سوانح ۴۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به جان باختگان حوادث درون شهری سال قبل که ۴۶ نفر بوده‌اند کاهش ۱۳ درصدی را شاهد بوده‌ایم و ۴۶ نفر هم مصدوم شدند.

سرهنگ شیری همچنین تعداد تصادفات جرحی امسال را نیز یک هزار و ۳۴۱ فقره ذکر کرد وادامه داد: این تعداد سانحه نسبت به یک هزار و ۳۱۵ تصادف جرحی سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه آمار مصدومان حوادث رانندگی درون شهری استان را یک هزار و ۶۸۳ نفر عنوان و بیان داشت: تعداد مجروحان نیز نسبت به سال قبل که یک هزار و ۶۵۷ نفر بوده است ۲ رشد رشد نشان می‌دهد.

او تعداد تصادفات خسارتی را نیز ۸۷۵ مورد ذکر کرد واظهار داشت: این تعداد سانحه در مقایسه با یک هزار و ۸۹۸ فقره سانحه خسارتی سال قبل ۵۴ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ شیری جمع کل تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در ۴ ماه و ۱۵ روز ابتدای امسال را ۲ هزار و ۲۵۱ فقره ذکر کرد و گفت: این تعداد تصادف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۳ هزار و ۲۵۷ مورد بوده است ۳۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.