جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۱۴۶ طاقه پارچه قاچاق در شهر‌های کرمانشاه و پاوه به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در ماموریت نخست، ماموران پلیس امنیت اقتصادی از فعالیت یک قاچاقچی و اینکه اقدام به وارد کردن پارچه قاچاق از استان‌های جنوبی به غرب کشور می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی قاچاقچی موردنظر و محور محل تردد او در کمربندی غربی ماهیدشت به سمت قزانچی شدند.

 سلمانی افزود: ماموران با استقرار در محل مناسب به محض مشاهده خودروی پژو ۴۰۵ متهم که پلاک آن را نیز مخدوش کرده بود به تعقیب وی پرداخته و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف آن شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۸۶ طاقه پارچه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

او به عملیات ماموران انتظامی باینگان در شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت: آن‌ها حین گشتزنی به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف آن شدند.

 سلمانی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو، ۶۰ طاقه پارچه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان از دستگیری ۲ نفر در ارتباط با کشف پارچه‌های قاچاق و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد.

اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی ادامه دارد

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کرمانشاه گفت: از آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تاکنون ۹۷۰ دستگاه ترخیص شده‌اند.

فضل‌الله شیری افزود: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی که برای مالکان آن‌ها بسیار آسان شده، بنابراین فرصت خوبی است برای افرادی که وسیله نقلیه آن‌ها توقیف شده است.

او گفت: در این طرح، مالکان ۹۷۰ دستگاه موتورسیکلت توانستند با استفاده از مزایای طرح وسیله نقلیه خود را ترخیص کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: مهلت استفاده از طرح تا ۱۷ دی است و مالکان موتورسیکلت‌های رسوبی بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به آزادسازی آن اقدام کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.