مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: به علت وضعیت قرمز کرونا، راه‌های ورود به مناطق تفریحی وگردشگری این شهرستان مسدود شدند.

کرامت جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اعلام بسته شدن پارک‌ها و اماکن تفریحی این شهرستان گفت: سفر به کلیه مکان‌های تفریحی، سیاحتی، زیارتی و تفرجگاه‌های باغملک ممنوع است  و اجازه تردد به این مکان‌ها  تحت هیچ شرایطی  به هم استانی‌ها و شهروندان باغملکی  داده نمی‌شود.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا، وضعیت قرمز و اعمال محدودیت‌ها در باغملک افزود:  شهروندان ضمن استفاده از ماسک بهداشتی و رعایت دیگر شیوه نامه‌های  بهداشتی، از تجمع و حضور در مراسم ها و تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

جاودان زاده اظهار داشت: با همکاری نیرو‌های ناحیه مقاومت سپاه باغملک، نیروی انتظامی، پلیس راهور و منابع طبیعی از تردد در  مسیر‌های تفریحی، سیاحتی، زیارتی و تفرجگاه‌ها جلوگیری بعمل می‌آید.

تردد در مناطق گردشگری باغملک ممنوع است

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در پایان از مردم عزیز درخواست کرد که تحت هیچ شرایطی به مناطق تفریحی مانند ابوالعباس، رباط، مال آقا، امام زاده عبدالله و ... جهت انجام سفر‌های سیاحتی و زیارتی مراجعه  نکنند.

تردد در مناطق گردشگری باغملک ممنوع است

تردد در مناطق گردشگری باغملک ممنوع است

تردد در مناطق گردشگری باغملک ممنوع است

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.