فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان از کاهش میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: میزان رعایت  شیوه نامه های بهداشتی در استان خوزستان به شدت کاهش یافته که از مردم تقاضا داریم این موضوع را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

حیاتی افزود: مردم خوزستان باید بحث زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم شرکت در اجتماعات را جدی بگیرند تا از انتشار بیماری جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه محدودیت های تردد خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی استان همچنان به قوت خود باقی است، افزود: ورود خودرو با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی به شهرهای قرمز استان ممنوع است. 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان با بیان اینکه برگزاری هر گونه اجتماع گسترده در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است گفت: امکان اجتماع در شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب با ۱۵ و ۳۰ نفر مجاز است.  

حیاتی عنوان کرد: از مردم خواهش می کنم که دچار عادی انگاری نشوند زیرا کرونا همچنان در کمین ما قرار دارد. همچنین باید با مراقبت از مرزهای خود و رعایت پروتکل های بهداشتی از موج جدید بیماری عبور کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان خوزستان گفت: لازم است که تمام دستگاه ها به تعهدات خود در بحث طرح شهید سلیمانی عمل کنند تا بتوانیم در بخش رهگیری بیماران همچون گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم همچنین در خصوص افزایش تعداد واکسن اختصاص یافته به استان اگر لازم باشد از طریق استاندار پیگیر موضوع می شویم. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.