اداره توزیع برق اندیمشک در رابطه با دستگاه‌های دیجیتالی استخراج رمز ارز‌ها با جدیت برخورد کند.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در در حاشیه نشست شورای اداری اندیمشک گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه مشکلات برقی در کل کشور و اندیمشک وجود دارد گفت: لازم است شاهد برخورد با شدت و با جدیت اداره توزیع برق اندیمشک در رابطه با دستگاه های دیجیتالی استخراج رمز ارزها باشیم.

او افزود: خوشبختانه مردم اندیمشک در انتخابات حضور بسیار پررنگ و چمشگیری داشتند و توانستند حماسه دیگری را رقم بزنند.

جهانگیری با تقدیر از اعضای شورای شهر گذشته و با آرزوی موفقیت برای منتخبین مردم در شورای شهر گفت: لازم است منتخبان مردم ضمن تلاش حداکثری، برنامه ریزی های لازم را برای کسب رضایتمندی مردم انجام دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسئولان نباید کم کار باشند و دست از تلاش و کوشش بردارند تصریح کرد: مسئولان باید با کار شبانه روزی گام های اساسی را برای توسعه اندیمشک بردارند.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: برخی پروژه‌ها همچنان در اندیمشک نیمه تمام رها شده اند که باید مسئولان وارد عمل شوند و با همتی والا، این پروژه‌ها را تکمیل کنند.

مدیریت مطلوب کرونا در اندیمشک

همچنین در این نشست فریدون کاظمی سرپرست شبکه بهداشت اندیمشک گفت: توانستیم با مدیریت خوبی که در زمینه کرونا داشتیم، تعداد بیماران بستری را کاهش دهیم و در سخت‌ترین شرایط با پر شدن ۱۰۰ تخت در روز تا به امروز هیچ بیمار کرونایی بدون دارو، تخت و اکسیژن نمانده است.

او افزود: مدیریت جهادی و تدبیر رئیس ستاد مقابله با کرونا در تامین دستگاه اکسیژن بیمارستان باعث شد که در این زمینه هیچگونه مشکلی حتی در دشوار‌ترین شرایط کرونا نداشته باشیم.

کاظمی بیان کرد: فرماندار اندیمشک با شخصیت کاری، اجتماعی و تدبیری که داشت از طرف نمکی وزیر بهداشت و درمان مورد تقدیر قرار گرفت و به عنوان فرماندار نمونه استان برگزیده شد که در زمینه کنترل و مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.