مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از کشف و ضبط ۲۶ دستگاه ماینر در استان با تلاش نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به کشف و ضبط ۲۶ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال در استان با تلاش نیروی انتظامی و با همکاری شرکت توزیع برق گفت: ماینر‌ها با همکاری مراجع قضایی در ۴ شهرستان آبادان، خرمشهر، رامهرمز و شادگان کشف و جمع آوری شند.

او به پایش میزان و نحوه مصرف برق مشترکان در استان اشاره کرد و بیان داشت: گروه‌های تست و بازرسی انشعابات برق با هدف کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان و نیز مبارزه با انشعابات غیرمجاز به صورت آنلاین مصرف برق مشترکان را رصد می‌کنند.

خدری اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش کنند تا با شناسایی و جمع آوری این دستگاه‌ها به پایداری بیشتر شبکه برق به ویژه در ایام فصل گرم تابستان کمک کرده باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه با اشاره به فرارسیدن اول تیرماه و آغاز هفته صرفه جویی و لزوم مدیریت مصرف آب و برق، ادامه داد: در این زمینه از همه روش‌ها جهت اطلاع رسانی به هم استانی‌ها به منظور مدیریت مصرف و کاهش مصرف، استفاده کردیم که در آخرین اقدام با ارسال پیامک تلفنی از مشترکین خواستار رعایت الگوی مصرف برق شدیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.