رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم کوتاه داستانی "باران‌های پشت شیشه" توسط هنرمندان این شهرستان در انجمن سینمای جوانان مهاباد تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رحیم بایزیدی رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت:  فیلم کوتاه داستانی "باران‌های پشت شیشه" به نویسندگی و کارگردانی "صادق محمود زاده" تولید و آماده نمایش شده است.

وی ادامه داد: این فیلم با موضوع اجتماعی و در مدت زمان ۱۲ دقیقه با هنرنمایی هنرمندان انجمن سینمای جوانان مهاباد تولید شده است.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد با اشاره به اینکه فیلمسازان این شهرستان در دوران پاندومی کرونا در حوزه تولید و حضور در جشنواره‌ها خوش درخشیده‌اند، گفت: روایت این فیلم زندگی کودکی است که پدر و مادر وی از هم جدا شده‌اند و او دچار مشکلات روحی و روانی است که برای حل مشکلات و رهایی از آن‌ها اقدام می‌کند.

بایزیدی اظهار داشت: "صادق محمود زاده" ساکن شهرستان بوکان و از فارغ التحصیلان دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان مهاباد است که علاوه بر تولید این فیلم، فیلم مستند هوگری (سفال سازی) را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.