مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران گفت: پویش هر هیئت، آزادی یک زندانی که به همت ستاد دیه و شورای هیئت‌های مذهبی برگزار شد، طرحی خلاقانه و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید حسن حسینی در جمع اعضای ستاد دیه استان یزد گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، یزدی‌ها در همه زمینه‌ها اهل ابتکار و نوآوری هستند و پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» که سال گذشته در یزد به همت شورای هیئت های مذهبی و ستاد دیه استان یزد برگزار شد، از خلاقیت‌ یزدی‌ها بود.

او افزود: این پویش به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شده و اگر در همه استان‌ها اجرایی شود، می‌تواند آثار مادی و معنوی بسیاری برای جامعه به دنبال داشته باشد.

حسینی از تلاش‌های ستاد دیه و سایر نهاد‌های مسئول در امر آزادی زندانیان جرائم  غیر عمد قدردانی کرد و اظهار داشت: شایسته است علاوه بر هیئت‌های مذهبی، اصناف و سایر اقشار نیز به این پویش بپیوندند.

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران ادامه داد: با توجه به اینکه یزد دارای صد‌ها واحد صنعتی است، واحد‌های صنعتی نیز می‌توانند اثرگذاری بسیار خوبی در اجرای این طرح داشته باشند ضمن اینکه پزشکان  و سایر گروه‌های شغلی نیز می‌توانند به این پویش بپیوندند.

 سال گذشته هیئت‌های مذهبی بخشی از هزینه‌های مراسم و نذورات خود را در قالب پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» به آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد اختصاص دادند که از این محل حدود ۴۰ زندانی از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.