غلامحسین پلاسچی معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو درباره وضعیت این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

غلامحسین پلاسچی معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه شهر خودرو در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات مهدی رحمتی مبنی بر فروش بازیکنان موفق این تیم توسط مدیران جدید باشگاه شهرخودرو اظهار کرد: بعید می‌دانم رحمتی چنین حرف‌هایی زده باشد. جلساتی برای جذب بازیکن در هتل داشتیم که طبق لیست رحمتی، بازیکن به خدمت بگیریم.

معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو درباره اینکه به علی نعمتی رضایت نامه داده شده است، گفت: نعمتی گفته که با باشگاه پدیده توافق کرده است. البته ما تا این لحظه نه توافقی کرده و نه رضایت نامه‌ای به بازیکنی داده ایم. اخبار کذب در فضای مجازی زیاد است و نباید به آن توجه کرد. طبق دستور دادستانی مشهد هر اقدامی از جمله نقل و انتقال بازیکنان برعهده حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو است. ما برای اموال خودمان نباید از کسی اجازه بگیریم.  

او ادامه داد: تیم شهر خودرو باید با بازیکنان جدید اداره شود. رحمتی به عنوان سرمربی تیم شهر خودرو در مقام صحبت کردن نیست و نباید تیم را دچار تنش کند. ما قصد داریم تیم شهر خودرو را تقویت کنیم چرا که تیم ما به اندازه کافی تضعیف شده است. همچنین یک زلزله ۷، ۸ ریشتری در باشگاه شهر خودرو اتفاق افتاده است.

اظهارات مهدی رحمتی بی انصافی است 

پلاسچی بیان کرد: آقایانی که قبلا در باشگاه شهر خودرو مسئولیت داشتند و اکنون دیگر مسئولیتی ندارند هر کاری برای تضعیف باشگاه کردند. اظهارات مطرح شده از سوی رحمتی بی انصافی است.   باشگاه شهر خودرو، سخنگو، مدیرعامل و هیئت مدیره دارد.

او درباره اینکه قرار است جلسه‌ای برای تعیین مسائل باشگاه شهر خودرو برگزار شود، گفت: ما قصد داریم اموال باشگاه شهر خودرو را تحویل بگیریم و جلسه‌ای در این باره قرار است برگزار شود. ما به خاطر محدودیت‌های کرونایی تاکنون نتوانسته ایم به مشهد برویم. شاید در ۲ - ۳ روز آینده برای تحویل اموال منقول و غیر منقول به مشهد برویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار