سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته بیش از ۵۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و ۹ یزدی جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از هزار و ۵۹۰ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، ۵۱۹ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند. 

او  افزود: از این تعداد ۵۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۶۴ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان‌های استان، اظهار داشت: ۲ بیمار در ابرکوه، ۲ بیمار در اردکان، ۵ بیمار در بافق، ۳ بیمار در بهاباد،۲ بیمار در تفت، یک بیمار در خاتم، ۵ بیمار در مهریز، ۲ بیمار در میبد و ۳۳ بیمار در شهرستان یزد شناسایی شدند.

او با اشاره به فوت ۹ یزدی دیگر در شبانه روز گذشته، افزود: پنج تن در شهرستان یزد، یک نفر در ابرکوه، یک بیمار در بهاباد، یک بیمار در تفت، یک نفر در مهریز و یک نفر نیز در میبد قربانی ویروس تاج دار شدند.

سلمانی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد ۱۳۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.