دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد که بیمارستان‌ها و مراکز مراقبتی کووید-۱۹ استان اصفهان همچنان به پزشک و پرستار داوطلب برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی در موج پنجم کرونا نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با توجه به تعداد بالای بیماران مبتلا به کووید-۱۹ با مشکل تامین نیروی پزشک و پرستار در برخی از بیمارستان‌های مرجع کرونا و مراکز مراقبتی مواجه است به‌همین دلیل از نیرو‌های داوطلب برای خدمات رسانی دعوت به همکاری می‌شود.

بر این اساس، نیاز اصلی اصفهان به نیرو‌های پزشک عمومی و متخصص، پرستار و خدماتی است و ثبت نام آن‌ها از طریق سامانه یاوران به نشانی yavaran.mui.ac.ir انجام می‌شود.

در این فراخوان علاوه بر افرادی که دارای مدرک تحصیلی مرتبط در این رشته‌ها هستند از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه نیز دعوت به همکاری و یاری‌رسانی شده است.

همچنین افراد داوطلبی که پزشک و پرستار باشند و نتوانند در محیط بیمارستان خدمت کنند می‌توانند در نقش حمایت کننده و مشاوره در سامانه تلفنی ۳۱۱۳ کمک کنند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  اعلام کرد که تا کنون ۲ هزار و ۵۰۰ داوطلب در سامانه یاوران برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی ثبت نام کرده اند که برای آن‌ها پیامک ارسال شده است و پس از بررسی مدارک و مشخصات، افراد واجد شرایط برای حضور در مراکز درمانی فراخوان می‌شوند.

بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه یاوران به داوطلبان همکار در این فراخوان، حق الزحمه‌ای نیز بر اساس شرایط مشخص شده پرداخت خواهد شد.

سامانه داوطلبان فعالیت در مراکز مراقبتی کووید-۱۹ به نشانی yavaran.mui.ac.ir فعال است و داوطلبان می‌توانند در یکی از زمینه‌های پزشک عمومی، پزشک متخصص، پرستار، فوریت‌های پزشکی، هوشبری، اتاق عمل، بهیار، کمک پرستار، نیرو‌های خدماتی و مشاوره تلفنی ۳۱۱۳ ثبت نام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیشنهاد
۲۱:۰۱ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
از پزشک و پرستارهایی که بعنوان کادر اداری, هیات علمی و... هستند میتوانید استفاده کنید